вівторок, 24 грудня 2013 р.

Наша Руслана







З
гордістю вдягаю це вбрання,


Як
колись носили мої предки.


Хоч
без фірменної етикетки,


Ця
сорочка, як моя рідня.


І
хай кажуть: «Це уже не в моді», Так для себе смаку цім знайду. Традиційно, як
колись в народі,


Я у
вишиваночці іду.


Щира,
щира українка,


Може
хто сміється,


А я
справді Україну помістила в серці.


Щира,
щира українка,


До всіх націй з миром. Обіймаю
Україну Я піснями щиро.


Це для тебе, мати-Україно, Своє юне
серце відкриваю.


І з добром я пісню цю співаю. Щоб
цвіла любов, як та калина. Пам’ятаю я своє коріння,


Не гордую ні борщем, ні салом, Адже
роду нашого немало.


Сію у піснях
добра насіння.
Р. Лоцман

Це  наша Руслана  Лоцман.
Співачка, поетеса і просто  красива  дівчина.!  Випустила  диск,  книгу..виступає  з концертами.
Виросла  Руслана в  нашій Сигнаївці.
   Наш  Діма  на  Майдані  познайомився  з  Русланою   Лижичко  і супроводжував  її в поїздках до дитбудинків..  І   Він  Розповів
Лижичко про нашу  Руслану.
Телефонує:  "Повідом Руслану,  що  Лижичко  чекає  її на  Майдані  після  22.00."
  Це  було на  Миколая. Я  зробив.
  Дві  Руслани  познаймилися  і наша  Руслана  виступала  на  Майдані.
  За  словами  Діми в  очах  Лижичко  була  ревність.
  Вчора,  21.12.,  після  23.00,  наша  Руслана  знову   виступала на  Майдані.
 Ми отримали  подяку  

Немає коментарів:

Дописати коментар